Matrixx events

20 jaar dance events visualiseren met een website voor Matrixx

Het doel

Creëer een overtuigende portfolio website

Al 20 jaar loopt Matrixx events mee in de festivalwereld. Met een ramvolle club in Nijmegen (onze tijden bij de tienerdisco waren geniaal) tot aan festivals in Mexico.

De bestaande website sloot niet aan bij de professionaliteit en grootte van de producties van de Matrixx Events. Daarnaast was er geen duidelijk overzicht van de lopende evenementen. Dus gingen wij aan de slag en bouwden een minimalistische en moderne website.

Als vaste websitepartner bouwden we niet alleen de website voor de Matrixx maar ook voor de festivals van hen zoals Dreamfields festival en Emporium.

Aangezien we ook willen meten wat er qua campagnes wel en niet werkt configureerden we ook de data tracking.

Clean en minimalistisch

De Matrixx huisstijl kenmerkt zich door de grote XX’s en het knallende neon groen. Echter hebben alle evenementen van de Matrixx zoals Emporium of het Foute oktoberfest ook een eigen stijl. Daarom kozen we ervoor de overkoepelende website clean en minimalistisch te houden. Dit zorgt voor de nodige rust en professionaliteit.

Het gebruik van gradients konden we niet laten. Want wanneer zijn gradients geen goed idee?

"
“Top samenwerking, snelle communicatie met fijne kerels die verstand van zaken hebben!“
Marketing manager Matrixx, Camiel van Elferen

En nu?

Matrixx is zo tevreden dat we inmiddels voor alle evenementen van Matrixx de websites maken. Van Snollebollekes tot Dreamfields en Emporium. Duizenden mensen zien jaarlijks onze Matrixx websites.

Nog niet overtuigd? Bekijk deze andere campagnes: