Meer dan 2000 sales per maand door slimmere marketingcampagnes
- Strategie
- Shopping campagnes
- Social campagnes
De producten van Scholten Hulpmiddelen bekend maken onder de doelgroep
Scholten Hulpmiddelen helpt sinds 2017 ouderen om langer zelfstandig te leven. Met producten zoals rolstoelen en toiletstoelen, maar ook speciaal bestek en bedpapegaaien.
Die mensen moeten alleen wel even weten dat die hulpmiddelen bestaan. En dat ze die het beste bij Scholten Hulpmiddelen kunnen kopen. Daarvoor werden wij ingeschakeld.
Ze hadden al wat Google campagnes lopen en dachten vooral Facebook marketing nodig te hebben. Wij hebben de lopende campagnes geanalyseerd en op basis daarvan een andere marketingmix aangeraden. Dat heeft effect: het aantal bestellingen stijgt maandelijks met meer dan 100. De omzet verdubbelt elk jaar.
Webshop marketing, ook in het Microsoft Bing zoeknetwerk
Veel marketingbureau’s zetten voor webwinkels alleen advertenties op in Google, Facebook en Instagram. Bij Aanpoters zijn we gespecialiseerd in het adverteren op meerdere plekken. Ook in meerdere zoekmachine’s. Zodat de producten echt overal gevonden worden.
Zo adverteren we niet alleen met populaire ‘Performance Max’ campagnes in Google. Maar tonen we ook advertenties in de zoekmachines van Microsoft. Die zoekmachine groeit, dus daar spelen we op in. Zie jij het verschil tussen de Microsoft en Google zoekmachine?
De advertenties van Scholten Hulpmiddelen vallen extra op in de zoekmachine.
Voor elk product maken we een extreem relevante advertentie. Dit ziet men bijvoorbeeld bij het zoeken naar een toiletstoel.
Facebook is not dead.
We kunnen adverteren op de nieuwste kanalen, van Pinterest tot TikTok. Maar uit verschillende tests bleek bij Scholten Hulpmiddelen Facebook nogsteeds veruit het beste te presteren. Met unieke acties (van woordpuzzels tot cadeaubonnen) zorgen we dat menig pensionado artikelen bij Scholten Hulpmiddelen afneemt. En zo langer zelfstandig kan leven.
Dit bereiken we voor Scholten hulpmiddelen
Met onze campagnes realiseren we de afgelopen jaren elk jaar omzetverdubbeling.
Het conversiepercentage weten we elke paar maanden te verhogen.