Samen een succes
van je business.

Het verhaal van Ivo en Daan

Of je nu een webshop runt of evenementen organiseert, je zult aandacht moeten besteden aan marketing. Dat terwijl je vaak al genoeg te doen hebt. Door jouw zorgen over marketing & communicatie uit handen te nemen kan jij je focussen op wat je leuk vindt.  Op die manier maken we samen een succes van je business.

knapste man van nijmegen

Aanpoters ben ik gestart omdat ik klaar ben met onzinnige en agressieve marketing. Ik zie dat veel advertenties niet oprecht overkomen en geen rendement opleveren. In plaats van kritiek te geven bewijs ik graag dat het anders kan.

Hoe je merken groot maakt leerde ik als Google en Facebook specialist voor onder andere Douwe Egberts, Beter Bed en Nikon. Deze ervaring gebruik ik nu graag om jouw organisatie klaar te maken voor de toekomst. 

Ik help alleen als ik denk dat het jou iets oplevert, anders doe ik het niet. Als we samenwerken geef ik je inzicht in wat er gebeurt zodat jij er ook iets van leert. Zo worden we beide beter.

Aanpoters ben ik gestart omdat ik klaar ben met onzinnige en agressieve marketing. Ik zie dat veel advertenties niet oprecht overkomen en geen rendement opleveren. In plaats van kritiek te geven bewijs ik graag dat het anders kan.

Hoe je merken groot maakt leerde ik als Google en Facebook specialist voor onder andere Douwe Egberts, Beter Bed en Nikon. Deze ervaring gebruik ik nu graag om jouw organisatie klaar te maken voor de toekomst. 

Ik help alleen als ik denk dat het jou iets oplevert, anders doe ik het niet. Als we samenwerken geef ik je inzicht in wat er gebeurt zodat jij er ook iets van leert. Zo worden we beide beter.

Daan Schraven

Al mijn hele leven ben ik creatief bezig. Waar dat als kind vooral ging om het maakproces is het resultaat nu voor mij het belangrijkste. Modern, strak en professioneel, ongeacht het project.

Tijdens mijn opleiding Business Innovation heeft deze drang naar dingen maken ervoor gezorgd dat ik het kledingmerk Schrav ben begonnen. Ondertussen zijn we drie jaar verder en heb ik zelf aan den lijven ervaren tegen welke struggles ondernemers aan lopen.

De drang naar maken stopte niet bij kleding en vond zijn weg in de digitale wereld. Tegenwoordig maak ik met veel plezier websites voor uiteenlopende bedrijven en denk ik maar al te graag mee over hoe we het verhaal van jouw merk het beste kunnen vertellen.

Al mijn hele leven ben ik creatief bezig. Waar dat als kind vooral ging om het maakproces is het resultaat nu voor mij het belangrijkste. Modern, strak en professioneel, ongeacht het project.

De drang naar maken stopte niet bij mijn eigen kledingmerk. Het vond zijn weg in de digitale wereld. Tegenwoordig maak ik met veel plezier websites voor uiteenlopende bedrijven en denk ik maar al te graag mee over hoe we het verhaal van jouw merk het beste kunnen vertellen.

Nice, ik wil samenwerken met aanpoters.