Samen een succes
van je business.

Het verhaal van Ivo en Daan

Of je nu een webshop runt of evenementen organiseert, je zult aandacht moeten besteden aan marketing. Dat terwijl je vaak al genoeg te doen hebt. Door jouw zorgen over marketing & communicatie uit handen te nemen kan jij je focussen op wat je leuk vindt.  Op die manier maken we samen een succes van je business.

knapste man van nijmegen

Aanpoters ben ik gestart omdat ik klaar ben met onzinnige en agressieve marketing. Ik zie dat veel advertenties niet oprecht overkomen en geen rendement opleveren. In plaats van kritiek te geven bewijs ik graag dat het anders kan.

Met mijn ervaring als Google en Facebook specialist voor grote merken zoals Douwe Egberts, Beter Bed en het Rode Kruis maak ik jouw organisatie klaar voor de toekomst.

Na miljoenen euro’s aan advertenties uit te geven weet ik wat werkt. Ik ben gecertificeerd door Google en help alleen als ik verwacht dat het jou iets oplevert. Daarbij deel ik altijd inzichten zodat jij er ook veel van leert.

Aanpoters ben ik gestart omdat ik klaar ben met onzinnige marketing. Ik zie dat veel advertenties niet oprecht overkomen en geen rendement opleveren. In plaats van kritiek te geven bewijs ik graag dat het anders kan.

Met mijn ervaring als Google en Facebook specialist voor grote merken zoals Douwe Egberts en het Rode Kruis maak ik jouw organisatie klaar voor de toekomst. 

Na miljoenen euro’s aan advertenties uit te geven weet ik wat werkt. Ik ben gecertificeerd door Google en help alleen als ik verwacht dat het jou iets oplevert. 

Daan Schraven

Al mijn hele leven ben ik creatief bezig. Waar dat als kind vooral ging om het maakproces is het resultaat nu voor mij het belangrijkste. Modern, strak en professioneel, ongeacht het project.

Tijdens mijn opleiding Business Innovation heeft deze drang naar dingen maken ervoor gezorgd dat ik het kledingmerk Schrav ben begonnen. Ondertussen zijn we drie jaar verder en heb ik zelf aan den lijven ervaren tegen welke struggles ondernemers aan lopen.

De drang naar maken stopte niet bij kleding en vond zijn weg in de digitale wereld. Tegenwoordig maak ik met veel plezier websites voor uiteenlopende bedrijven en denk ik maar al te graag mee over hoe we het verhaal van jouw merk het beste kunnen vertellen.

Al mijn hele leven ben ik creatief bezig. Waar dat als kind vooral ging om het maakproces is het resultaat nu voor mij het belangrijkste. Modern, strak en professioneel, ongeacht het project.

De drang naar maken stopte niet bij mijn eigen kledingmerk. Het vond zijn weg in de digitale wereld. Tegenwoordig maak ik met veel plezier websites voor uiteenlopende bedrijven en denk ik maar al te graag mee over hoe we het verhaal van jouw merk het beste kunnen vertellen.