Oprichter

Ivo de Clercq

“Eerlijk over resultaat en wat we doen.” – Ivo de Clercq

Over Ivo

Ik rolde de wereld van online marketing in en zette al snel campagnes op voor grote namen als Knab Bank, Nikon en Auping. Vervolgens mocht ik bij Douwe Egberts miljoenen omzet realiseren met online advertenties door heel Europa. Die periode leerde me een belangrijke les: winst alléén maakt niet gelukkig. Sterker nog, ik merkte dat er veel mis is in de marketingwereld. Daarom ben ik Aanpoters gestart.

Buiten werk vind ik balans en plezier in bewegen en uitrusen. Ik ben wingfoiler, zoek rust met meditatie en scherp mijn geest met een potje schaken.

Zo draag ik bij aan de wereld

  • Vrijwilligerswerk voor Rode Kruis & Doneer effectief
  • Minstens 10% van inkomen doneer ik aan goede doelen
  • Aanpoters!
aanpoters marketing

Waarom Aanpoters?

In de marketingwereld wordt te veel gepraat en weinig uitgevoerd. Te veel vage termen gebruikt. Vaak om dingen te verkopen die te weinig toevoegen aan de wereld.

Om het allemaal beter te doen is Aanpoters gestart. Om organisaties die bijdragen aan de wereld, met oprechte marketing vooruit te helpen. Zodat zij kunnen opboksen tegen de grote partijen die ik eerder hielp.

Als je een fictief personage zou kunnen zijn, wie zou je dan kiezen?

Tarzan! Omdat ie in de jungle woont 😂

marketingbureau nijmegen

Op deze cases ben ik het meest trots