Niet voor de centen: marketing voor non-profit organisaties

Zo maken we jouw non-profit organisatie (goed doel of stichting) razend populair met marketing.

Marketing alleen voor commerciële organisaties? Onzin! Wij zetten ons juist graag in voor organisaties waar niet alles om winst draait. Heeft jouw stichting/goede doel/non-profit een mooi initiatief dat bijdraagt aan een schoner milieu of een betere samenleving? Dan gebruiken wij onze marketing vaardigheden om je daarbij te helpen. We doen al veel non profit marketing en helpen zo vele stichtingen, coöperaties en goede doelen de bekendheid te vergroten, geld in te zamelen of doelgroep te bereiken met een piekfijne website en campagnes. 

Voordelen van marketing voor goede doelen, stichtingen en andere non-profit organisaties

Je organisatie kan een mooi doel hebben, maar dat doel bereik je niet in je eentje. Daar heb je andere mensen bij nodig en die mensen moet je bereiken én overtuigen. Je kunt natuurlijk flyers en posters ophangen of een advertentie in de plaatselijke krant plaatsen, maar dit gaat je niet dezelfde resultaten opleveren als een sterke campagne met doordachte online strategie. Een paar voordelen van online marketing voor non-profits op een rijtje:

  • Ontvang budget van Google en Facebook. Wij helpen oa bij de Google Grants aanvraag.
  • Bereik je doelgroep op het hele internet. Zo krijg je meer donateurs.
  • Benader alleen mensen met de juiste interesses; zo verspil je geen zuurverdiende centen.
  • Spreek je doelgroep persoonlijk aan; zo overtuig je de twijfelaars.
  • Benader geïnteresseerden zodat ze fan worden.
  • Test wat wel en niet werkt; zo krijg je steeds betere resultaten.
  • Specifieke campagnes zoals Facebook for non-profits zorgen voor lagere kosten.

Voor deze en meer organisaties werken we al

Meer vrijwilligers, leden of donateurs. Zo doen we het.

Wil je de naamsbekendheid vergroten, ben je op zoek naar meer vrijwilligers of ga je geld inzamelen voor een mooi doel? Wij kunnen je helpen! Hoe we dat doen? Met slimme online marketing. Dit doen we, afhankelijk van jouw doelgroep, door het inzetten van Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat of TikTok en Google campagnes. Om iedereen persoonlijk aan te spreken, zetten we per specifieke doelgroep aparte campagnes op.

We meten wat het oplevert en testen continu welke advertenties bij welke doelgroep het beste presteren. Ook controleren we waar men vastloopt. Zo kan de funnel steeds beter worden ingericht en leer jij meer over je doelgroep.

Daarnaast zorgen we ervoor dat de uitstraling van jouw non-profit organisatie op en top is. Indien gewenst ontwerpen we een nieuwe huisstijl, schieten we foto’s & video’s, nemen we je social media kanalen over en geven we je website een flinke opfrisbeurt.

Geïnteresseerd in marketing voor jouw non-profit?
Stel je vraag nu via de chat

Eerst zien dan geloven? Bekijk deze marketing voor goede doelen en stichtingen.