Niet voor de centen: marketing voor non-profits.
Marketing alleen voor commerciële organisaties? Bullshit! Wij zetten ons juist graag in voor organisaties waar niet alles om winst draait. Heeft jouw organisatie een mooi initiatief dat bijdraagt aan een schoner milieu of een betere samenleving? Dan gebruiken wij onze marketingskills graag om je daarbij te helpen. We hielpen al verschillende non-profits hun bekendheid te vergroten, geld in te zamelen of hun doelgroep te bereiken met een piekfijne website.

Voordelen van online marketing voor non-profit organisaties
Je organisatie kan een mooi doel hebben, maar dat doel bereik je vaak niet in je eentje. Daar heb je andere mensen bij nodig en die mensen moet je bereiken én overtuigen. Je kunt natuurlijk flyers en posters ophangen of een advertentie in de plaatselijke krant plaatsen, maar dit gaat je niet dezelfde resultaten opleveren als een goede online campagne met doordachte strategie. Een paar voordelen van online marketing voor non-profits op een rijtje:
- Bereik je doelgroep op het hele internet; zo ben jij waar jouw doelgroep zich bevindt.
- Benader alleen mensen met de juiste interesses; zo verspil je geen zuurverdiende centen.
- Spreek je doelgroep persoonlijk aan; zo overtuig je pas echt.
- Benader geïnteresseerden opnieuw; zo worden ze fan.
- Test wat wel en niet werkt; zo krijg je steeds betere resultaten.
Meer vrijwilligers, leden of donateurs. Zo doen we het:
Geïnteresseerd in onze diensten? Stel je vraag nu via de chat
Benieuwd naar onze ervaring? Deze non-profits gingen je voor:
- Stichting Hubert
- Homebass Foundation
- Rode Kruis
- Energie voor Vier

