Hoe we de marketing van het goede doel het Rode Kruis verbeteren
- Strategie
- Website optimalisatie
- Performance marketing
- Email funnel
De bekendheid vergroten en activiteiten vullen met deelnemers
Het Rode Kruis is vooral bekend als hulpverlener in het buitenland. Maar ook op lokaal niveau zijn ze erg actief. Zo ook in Utrecht. Het Rode Kruis vroeg ons om hun online positie te versterken. Met als uiteindelijke doel de activiteiten en cursussen te vullen met deelnemers.
Goede doelen marketing: hoe hebben we dit voor het Rode Kruis verbeterd?
Websitebezoekers kunnen zich sinds ons werk online inschrijven voor activiteiten en cursussen. Daarnaast is de website beter vindbaar op Google en veel gebruiksvriendelijker gemaakt. Zodat de kans op inschrijving zo groot mogelijk is.
Na het verbeteren van de website activeerden we online marketing campagnes. Door lastig te bereiken doelgroepen aan te spreken via Instagram, Facebook, Email & Google melden de juiste mensen zich nu aan voor de activiteiten.
Dankzij onze non profit marketing stromen de aanmeldingen nog steeds binnen. Het Rode Kruis is blij, dus wij ook.
Deskundig, supersnel en flexibel.“
Dit bereiken we voor Het Rode Kruis
Dankzij betere vindbaarheid op Google.
Dankzij het toepassen van best practices op social media campagnes.
Door het verzamelen van emailadressen en het maken van een emailfunnel.