Attis Aankoopmakelaardij - Leadgeneratie​

Leadgeneratie die scoort: hoe Attis meer droomhuizen aankocht dan ooit, en de #1 verkoopmakelaar van Nederland werd.

Het doel

Woningzoekenden helpen hun droomwoning te vinden

Attis Aankoopmakelaardij is al meer dan 15 jaar dé specialist in aankoopbegeleiding. Geen verkoop, geen dubbele belangen. Alleen huizen aankopen, dat is waar ze goed in zijn. 

Terwijl mond-tot-mondreclame voor een stabiele stroom klanten zorgde, hadden ze het idee dat er meer mogelijk was. Onze missie? Meer woningzoekers bij Attis aan tafel krijgen.

Strategie en concept

De eindeloze scroll

Een huis vinden op Funda? Dat lukt nog wel. Maar een huis kopen in de oververhitte woningmarkt? Dat is een ander verhaal. Want tussen Funda afstruinen en daadwerkelijk een huis kopen zit een flinke kloof. Attis weet als geen ander hoe je als koper wel aan tafel komt bij de verkoper. Met een gerichte prospecting en remarketing funnel vinden we precies dat publiek dat vastloopt in het koopproces.

We wisten dat woningzoekers behoefte hadden aan begeleiding, maar ze moesten eerst snappen waarom een aankoopmakelaar een gamechanger is. Daarom richtten we ons op storytelling en bewijsvoering:

  • Verhalen van succesvolle kopers
  • Behind-the-scenes content van Judith
  • Gerichte targeting op woningzoekenden in Nijmegen
  • Een conversiegerichte funnel om leads om te zetten in klanten

Zo wordt de stap naar een aankoopmakelaar ineens een stuk logischer.

Leadgeneratie Attis
Campagnes

Leadgeneratie die werkt

De strategie staat, tijd om potentiële klanten aan Attis te koppelen. Wij zorgden ervoor dat woningzoekenden in Nijmegen direct bij Attis uitkwamen, en dat doen we in 3 fases:

Marketing voor Attis

1. Top-of-mind met social content

Op Facebook en Instagram brengen we Attis tot leven. Judith geeft een kijkje achter de schermen en tevreden klanten delen hun successen. Geen gladde verkooppraat, maar échte ervaringen. Dat wekt vertrouwen en zet Attis in de spotlights.

2. Google Ads: zoeken = vinden

Zoek je een huis in Nijmegen? Dan moet je bij Attis zijn. Met gerichte Google Ads vangen we de serieuze kopers op. Zo zorgen we ervoor dat woningzoekers niet eindeloos blijven scrollen, maar direct actie ondernemen.

3. Remarketing: hup, over de streep

Niet iedereen maakt meteen een beslissing. Daarom houden we potentiële klanten betrokken met slimme retargeting-campagnes. Hierdoor blijven ze Attis tegenkomen op het juiste moment, totdat ze klaar zijn om de stap naar een aankoopmakelaar te zetten.

Campagnes

Mooie marketing leidt tot leuke awards. Attis is door Funda bekroond tot beste aankoopmakelaar van 2025. Omdat zij:

1. Zich onderscheiden van andere makelaars

2. Meer dan de standaard klantervaring bieden

3. Een aantoonbaar innovatieve en effectieve marketingaanpak hebben.

"
“De grootste aanbieder van elektrische fietsen in de omgeving worden.“
Oprichter, Stan
vastgoed marketing
Resultaten van leadgeneratie

Dit bereiken we voor Attis

kennismakingen
0 en

Na het zien van onze campagnes zijn honderden kennismakingen gepland met Attis, in korte tijd.

miljoen vertoningen
+ 0

We hebben Attis op Meta, Google, YouTube en Display aan meer dan 1.8 miljoen mensen vertoond.

volgens Funda
# 0 makelaar

Funda heeft Attis in 2025 de award gegeven: #1 aankoopmakelaar van Nederland. 

Regelmatig op pauze

De campagnes werken zo goed, dat we ze regelmatig op pauze moeten zetten omdat de agenda bomvol zit. Dan werven ze nieuwe medewerkers en kunnen de campagnes weer aan.

Klaar voor marketing
dat staat als een huis?

Aan het genieten? Ga verder op ontdekkingstocht