De natuur visualiseren
- Strategie
- Merkidentieit
- Campagnes
- Webdesign & ontwikkeling
Binnenzitters naar buiten krijgen. Met outdoor activiteiten
De natuur biedt ons meer dan alleen een mooi aanzicht. Het biedt onderdak, warmte, voeding, rust. Met de wildernistrainingen van Where Wild Things Are leer je in één of meerdere dagen technieken voor het overleven in en met de natuur.
Zij vroegen ons of we konden helpen om WWTA naar een hoger niveau te tillen. Aangezien we zelf allemaal stuk voor stuk van de natuur houden stonden we te springen om hen met deze toffe dienst te helpen.
We creëerden een merk, bouwden de website en zorgen nu met online campagnes op Facebook en Instagram dat vele deelnemers gemakkelijk een buitentraining vinden en boeken. Ontdek hoe.
Aards en dynamisch
De natuur kent geen echte symmetrie. Om dat gevoel terug te laten komen kozen we voor abstracte dynamische vormen uit de natuur waarin je bergen, planten en bossen herkent.
Het uitgesproken font ondersteunt de algehele stijl en voor het kleurenpallet kozen we aardse tinten. Met een opvallende kleur om belangrijke acties op de website te highlighten (goed voor de UX / usability).






De bezoeker bij de juiste training krijgen
De grootste uitdaging voor Where Wild Things are, is om de bezoeker bij de juiste training te krijgen. De ervaring van deelnemers kan namelijk uiteenlopen van pro’s die zelfstandig survivaltochten doen tot bankhangers die nog nooit in het bos zijn geweest.
Om dit op te lossen creëerden we een niveau indicator. Aan de hand van de hoeveelheid gekleurde bergschoentjes wordt het voor de website bezoeker direct visueel duidelijk of het niveau van de training moeilijk of makkelijk is.
Dit bereiken we voor Where Wild Things Are
Slimme Facebook en Instagram campagnes zorgen voor 80% meer boekingen per maand.
Binnen 3 maanden haalden we meer dan 5200 mensen naar de website.
We hebben de trainingen getoond aan meer dan 260.000 outdoor enthousiasten.
We betalen slechts €0,30 per websitebezoeker.