Financiën interessant maken door positionering
- Strategie
- Positionering
- Webdesign & ontwikkeling
Ontwikkel een concept dat MKB'ers aanspreekt en karakter uitdraagt
Is een financieel adviseur niet gewoon een accountant? Nee. De Financiële ondernemerscoach werkt naast jou aan je bedrijf en zorgt dat jij kansen optimaal benut. Terwijl een accountant puur cijfermatig kijkt naar je onderneming gaat De FO een laag dieper. Personeel? Klantenbeheer? Fusie? Bedrijfsovername? Deze mannen weten er alles van.
Met realistische prognoses, een kritische houding en jarenlange ervaring (+30 jaar) zorgen oprichters Michel en Daan dat jouw onderneming echt stappen gaat maken.
Wij hielpen ze aan een naam, merkidentiteit, website en campagnes. De volledige branding dus.

Bold en eigenwijs
Het populairste arrangement wat de brouwerij te bieden heeft is de bierproeverij. Maar hoe gaan we die promoten, welke platformen gebruiken we en wie wordt de doelgroep? Dat werkten we uit in een doeltreffende strategie. Â
De naamsbekendheid vergroten we met in het oog springende Meta advertenties en de uiteindelijke boekingen worden gedaan vanuit slim opgezette zoekadvertenties. Zo maken we effectief gebruik van een funnel over meerdere kanalen (omnichannel marketing met een moeilijk woord).
Hierin testen we doorlopend welke doelgroepen, teksten en visuele content het beste presteren. Zo blijven we de campagnes verbeteren.Â

Inzetten op interactie
Om ondernemers te overtuigen van de meerwaarde van De FO ontwikkelden we een toegankelijke website waarop ze meteen geprikkeld werden.
Prominent op de website is de winstchallenge. Een interactief formulier waarop een ondernemer, door het invullen van een paar getallen, direct kan zien hoeveel winst die laat liggen.Â