Hoe we groepen mensen laten proeven van passie & ambacht
- Strategie
- Campagnes
- Data tracking
De omgeving bekend maken met de bijzondere keuken van restaurant de Meesterproef
De Meesterproef kookt volledig volgens de filosofie van de Dutch Cuisine. Van een brunch op moederdag tot een diner met vrienden: met klassieke technieken als pekelen, wecken en roken leggen de chefs van dit unieke restaurant een ware smaaksensatie bij jou op je bord.
Dit doen zij met ingrediënten van lokale leveranciers en seizoensgebonden gerechten. Dus wanneer ga jij de rode bietjes van Bodemzicht proeven met een heerlijk glas wijn van de Groene Slijter?

Met slimme campagnes vullen we het restaurant
Of het nu gaat om een bedrijfsuitje van 100+ man, een familie van 30 of een high tea voor de vriendinnengroep: grote reserveringen zijn interessant voor de restaurant Meesterproef. Dus aan ons als marketingbureau voor restaurant de Meesterproef de opdracht om die binnen te halen. Met een duidelijke funnel, waarin we Google en Meta laten samenwerken, promoten we de Meesterproef tot dé culinaire hotspot van Nijmegen.
Het unieke menu en de verschillende arrangementen brengen we onder de aandacht we via Facebook & Instagram advertenties. Zo komt de doelgroep als eerste in aanraking met het concept. Na het eerste contactmoment overtuigen zoekcampagnes op Google de doelgroep tot het maken van een reservering.

Van Paasontbijt tot Kerstdiner
De Meesterproef biedt voor speciale gelegenheden zoals de feestdagen unieke arrangementen aan. Naast de feestdagen is er ook de winterkas: tijdens de winter bouwt de Meesterproef haar terras om tot een stijlvolle kas vol warmte en gezelligheid waar jij met je bedrijf, vrienden of familie kan lunchen.
Deze arrangementen moeten natuurlijk bekend worden bij de relevante doelgroepen. Laat dat maar aan ons over. Mede dankzij onze advertenties was de Meesterproef met Kerst en Pasen volgeboekt.
Dit bereiken we voor de Meesterproef
Maandelijks halen we met de campagnes meer dan 150 reserveringen binnen.
De campagnes zijn sinds de start in mei 2022 meer dan 1.400.000 keer vertoond.
De campagnes hebben al voor meer dan 25.000 websitebezoekers gezorgd sinds 2022.
Met een CPC van €0,58 halen we de geïnteresseerde doelgroep voor een laag bedrag naar de website.