0639340700

Marketing voor evenementen

Zo zorgen we ervoor dat niemand jouw evenement wil missen

Er is niets zo jammer als een evenement met te weinig bezoekers. De organisatie en de vrijwilligers worden er ongelukkig van, wij vinden het niet nice om te zien en bezoekers komen volgend jaar waarschijnlijk niet meer terug. Gelukkig zijn wij er om dat te voorkomen. Tot nu toe is dat altijd gelukt: elk evenement dat wij gepromoot hebben, behaalde meer bezoekers dan gepland.

Marketing voor evenementen

Voordelen van online marketing voor evenementen

Je kunt natuurlijk flyers en posters ophangen of een advertentie in de plaatselijke krant plaatsen, maar dit gaat je niet dezelfde resultaten opleveren als een goede online evenement campagne. Een paar voordelen op een rijtje:

  • Bereik je bezoekers waar zij te vinden zijn: online!
  • Bereik alleen mensen op de juiste locatie en met de juiste interesses.
  • Spreek je doelgroep persoonlijk aan.
  • Geef met beeld een overtuigende sfeerimpressie.
  • Benader geïnteresseerden opnieuw tot ze fan zijn.
  • Meet wat wel en niet werkt.

Voor deze festival pro’s werken we al

Zo promoten we je evenement.

Hoe zorgen we ervoor dat potentiële bezoekers van jouw evenement afweten? En dat ze ook nog eens komen opdagen? En al hun vrienden meenemen? Het antwoord is simpel: met een ijzersterke marketingstrategie én uitvoering! Of het nu om een beurs, een tentoonstelling of een heel festival gaat, we zetten onze ervaring met marketing voor evenementen graag in om ervoor te zorgen dat jouw evenement binnen no-time is uitverkocht!

Door online & offline marketing in te zetten voor jouw evenement zorgen we dat we precies de juiste doelgroep bereiken. Dit doen we, afhankelijk van jouw evenement, door het inzetten van posters, flyers, Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Snapchat of TikTok en Google campagnes. Om iedereen persoonlijk aan te spreken zetten we per specifieke doelgroep aparte social campagnes op.

We meten wat het oplevert en testen continu welke communicatie bij welke doelgroep het beste presteert. Ook controleren we waar men afhaakt. Zo kan de funnel steeds sterker worden en dalen de kosten per ticketverkoop continu. Ook leer jij meer over je bezoekers. Handig voor toekomstige evenementen.

Eerst zien dan geloven? Check de cases