Meer dan 2000 sales per maand door slimmere marketingcampagnes
- Strategie
- Shopping campagnes
- Social campagnes
- Google Ads
- Microsoft Ads
De producten van Scholten Hulpmiddelen bekend maken onder de doelgroep
Scholten Hulpmiddelen helpt sinds 2017 ouderen om langer zelfstandig te leven. Met producten zoals rolstoelen en toiletstoelen, maar ook speciaal bestek en bedpapegaaien.Â
Die mensen moeten alleen wel weten dat die hulpmiddelen bestaan. En dat ze die het beste bij Scholten Hulpmiddelen kunnen kopen. Daarvoor werden wij ingeschakeld.
Ze hadden al wat Google campagnes lopen. Wij hebben de lopende campagnes geanalyseerd en op basis daarvan een andere marketingmix aangeraden. Inmiddels is Scholten Hulpmiddelen te vinden op Facebook, Instagram, Google, YouTube en Microsoft Bing. Dat heeft effect: het aantal bestellingen stijgt maandelijks met meer dan 100.Â
Webshop marketing, ook in het Microsoft Bing zoeknetwerk
Veel marketingbureau’s zetten voor webwinkels alleen advertenties op in Google, Facebook en Instagram. Bij Aanpoters zijn we gespecialiseerd in het adverteren op meerdere plekken. Ook in meerdere zoekmachine’s. Zodat de producten echt overal gevonden worden.
Zo adverteren we niet alleen met populaire ‘Performance Max’ campagnes in Google. Maar tonen we ook advertenties in de zoekmachines van Microsoft. Die zoekmachine groeit en is rete populair onder ouderen, dus daar spelen we op in. Zie jij het verschil tussen de Microsoft en Google zoekmachine?

De advertenties van Scholten Hulpmiddelen vallen extra op in de zoekmachine.

Voor elk product maken we een extreem relevante advertentie. Dit ziet men bijvoorbeeld bij het zoeken naar een toiletstoel.
Facebook is not dead
We kunnen adverteren op de nieuwste kanalen, van Pinterest tot TikTok. Maar uit verschillende tests bleek bij Scholten Hulpmiddelen Facebook nog steeds veruit het beste te presteren. Met unieke acties (van woordpuzzels tot cadeaubonnen) zorgen we dat menig pensionado artikelen bij Scholten Hulpmiddelen afneemt. En zo langer zelfstandig kan leven. Daarbij zorgen we dat de content die we inzetten duidelijk en eerlijk is. Geen rare acties of verwarrende teksten.
De grens over
Waarom alleen in Nederland blijven? Een relatief makkelijke optimalisatie die we uitvoeren, is uitbreiden naar Vlaanderen. Daar is wel onderzoek voor nodig, want voor optimale prestaties moet de advertentie wel op de doelgroep gericht zijn. Daarom passen we content, onder andere, aan op de Vlaamse taal. Wist je bijvoorbeeld dat steunkousen in Vlaanderen drukkousen heten?Â

Blind varen, daar doen wij niet aan
Te mooi om waar te zijn, of toch niet? Scholten Hulpmiddelen krijgt een 9,3 op basis van ruim 39.000 reviews! Met duidelijke en eerlijke advertenties dragen wij ons steentje bij aan de klanttevredenheid van Scholten Hulpmiddelen.
Blind varen, daar doen wij niet aan
Daarom voeren we uitgebreide data-analyses uit. Zo weten we precies hoeveel elke uitgegeven euro aan omzet oplevert (ROAS), wat de best verkopende producten zijn, en welke knop voor de meeste conversies zorgt. Met deze informatie kunnen we onze campagnes nóg beter optimaliseren. Dankzij een duidelijke rapportage weet jij als ondernemer ook wat je met al die cijfers kan doen. En die cijfers liegen er niet om:
Daarom voeren we uitgebreide data-analyses uit. Zo weten we precies hoeveel elke uitgegeven euro aan omzet oplevert (ROAS), wat de best verkopende producten zijn, en welke knop voor de meeste conversies zorgt. Met deze informatie kunnen we onze campagnes nóg beter optimaliseren. Dankzij een duidelijke rapportage weet jij als ondernemer ook wat je met al die cijfers kan doen.

Dit bereiken we voor Scholten hulpmiddelen
Met onze campagnes realiseren we de afgelopen jaren elk jaar omzetverdubbeling.
Het conversiepercentage weten we elke paar maanden te verhogen.
Zo kunnen we maximale impact maken door jarenlang samen te werken.
Niet alleen meer orders, maar de bestellingen hebben ook een hogere waarde.