0639340700

Nieuwsbrief september

Klaar voor een spannende wedstrijd? We duiken de ring in

Nieuwsbrief september

Klaar voor een spannende wedstrijd?

In de marketingwereld is de nieuwe stroom aan freelancers niet te stoppen en blijven de grote marketingbureaus hun gangetje gaan. Wij als Aanpoters zitten precies tussen die twee tegenpolen in en de aannames en vooroordelen over wat beter is vliegen ons om de oren. Maar wie is vandaag de dag het er eigenlijk het beste aan toe? We hebben onze tegenstanders uitgenodigd in de ring om het for-once-and-for-all duidelijk te krijgen. 
Zin in sensatie? Scroll lekker door.

Ronde 1. Aanpoters vs. het grote bureau

Dat we een andere manier van werken hebben, wordt bij binnenkomst meteen duidelijk. Bij de grote bureaus kom je in eerste instantie terecht bij een klantenservice en duurt het lang voordat je de juiste persoon te pakken hebt. Als je ons belt neemt er iemand op die jou en je organisatie kent en verder kan helpen. 1-0 voor ons, toch?

In tegenstelling tot de grote bureaus reageren we snel, lullen we niet om de zaken heen, praten niet in vage termen en plannen zo snel mogelijk een gesprek in. Gas erop.

Ook nemen de big boys zo veel mogelijk (grote) klanten aan ongeacht het verhaal van de organisatie. Dat terwijl het verhaal juist bij ons een van de belangrijkste redenen is om voor je aan de slag te gaan (of juist niet). Zo zorgen we ervoor dat ons hele team met elke klant meeleeft en -denkt.

Ronde 2. Aanpoters vs. de freelancer

Het aantal freelancers neemt dus behoorlijk toe, wie heeft er ondertussen niet een marketingcursus gevolgd? Maar zijn ze eigenlijk wel zo handig voor jouw organisatie?

Het grootste nadeel van een freelancer is het feit dat hij meestal maar in één onderdeel gespecialiseerd is. Ons team daarentegen bestaat uit verschillende specialisten, waardoor ons scala aan expertise veel groter is. 2-0.

Daarnaast heeft de freelancer gemiddeld veel langer nodig voor een project. Hij, of zij, of hen, heeft meerdere projecten lopen, moet alle werkzaamheden zelf uitvoeren en heeft maar een beperkt aantal uur voor jouw organisatie in zijn drukke agenda. Wij geven opdrachten aan specialisten die er bij passen en kijken of diegene tijd heeft om écht in jouw case te duiken. 3-0.

Het gaat natuurlijk niet altijd om het winnen, maar deze overwinning voelt toch wel erg lekker. Oké dat was hem weer voor deze maand, tot de volgende hé. 

Daan & Ivo 

Wil jij ook prijswinnende marketing?

Aan het genieten? Ga verder op ontdekkingstocht.