Zo begon 2023
Die goede voornemens, die mooie plannen, is daar 2 maanden later wat van terechtgekomen? Laten we een kijkje nemen bij onze opdrachtgevers.
Een nieuw begin
- Uitgeverij Noorderlicht ontving afgelopen maand meer dan 1000 nieuwe nieuwsbrief inschrijvingen via een slimme Facebookfunnel. Misschien dat daardoor het Noorderlicht de afgelopen dagen ook in Nederland te zien was? 🔮
- Bij Zoevers staat de winkel propvol en is de omzet afgelopen maand 25% hoger dan vorig jaar door een slicke crossmediale campagne 🔥.
- Een van onze foodtruck opdrachtgevers heeft nog nooit zoveel aanvragen gekregen in een maand, terwijl het weer tegenviel. Door effectievere Google campagnes en een website waar je doorheen vliegt alsof je zweeft 🌬️.
Natuurlijk zijn er ook opdrachtgevers die er nog even aan moeten trekken. Outdoor activiteiten lopen nog niet zo hard. En voor een camper klant bedenken we een nieuwe strategie. Maar voor de meesten is het een betere start van 2023 dan zij hadden verwacht.
Doorpakken
Het zonnetje breekt weer door en dat betekent maar één ding: er komen weer een hoop unieke evenementen aan! Van Zusje van Debbie tot BCKYRD Festival. Wij zijn de promotie as we speak aan het opstarten. En we gaan campagnes voeren voor een aantal horecazaken op het Koningsplein, daarover binnenkort meer 🎉!
Winterdipje?
Ons goede voornemen is om de wereld via marketing nog een stukje mooier te maken. Door organisaties te helpen die daar aan bijdragen. Deze maand zijn we gestart voor OneSession. Zij zetten zich in om psychologische problemen onder werknemers te verminderen.
In Amerika is het al een bekend concept: Één sessie met een psycholoog. Laagdrempeliger dan een heel behandeltraject. En effectief in het voorkomen van problemen.
80% van de mensen geeft aan dat één therapiesessie genoeg is geweest in zijn of haar huidige situatie. Zo kunnen een hoop mensen dus geholpen worden.
We gaan de website verbeteren en vervolgens zorgen dat dit behulpzame concept ook in Nederland uitgerold wordt 🙏.