0639340700

Nieuwsbrief juni

Dit was juni: nieuwe teamleden, nieuwe samenwerkingen en een nog sterkere visie.

Marketing strategie

Nieuwsbrief juni

Ken jij onze nieuwste medewerkers Luca en Robin al?

Juni vloog, net als de vele nieuwe jonge vogels, weer eens voorbij. Ons nest heeft er ook nieuwe kuikens bij genaamd Luca en Robin, we zijn deze maand voor een hoop nieuwe opdrachtgevers begonnen en we hebben met het team de koppen bij elkaar gestoken om onze visie en missie nog scherper te krijgen. Lees lekker verder om meer te weten te komen over deze hete maand!

Welkom bij het team: Luca en Robin

De temperatuur op kantoor liep deze maand niet alleen op vanwege het warme weer: er werd ook hard gezweet vanwege het inwerken van maar liefst twee nieuwe aanwinsten.

Het team aan campagne specialisten heeft er een nieuw talent bij met frisse ideeën en een bak leergierigheid waar je u tegen zegt. Luca is druk bezig met het leren van alle ins en outs van het campagnevoeren op de Aanpoters manier. Zo kan hij na een welverdiende reis naar Azië vanaf september gaan vlammen. Daarnaast versterkt de duizendpoot Robin ons team als social media beheerder en als onze rechterhand. Want eerlijk is eerlijk, we konden wel wat ondersteuning gebruiken.

Fun fact: Luca en Robin volgen beiden de master Communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit! Luca heeft hiervoor net zijn masterscriptie ingeleverd, en Robin voltooid aankomend jaar het laatste deel van haar vakken.

Het steeds maar groeiende team vroeg om een kleine fotoshoot. Henny, naast campagne specialist ook onze lievelingsfotograaf, had de dankbare taak om tijdens onze borrel nieuwe kiekjes te schieten van iedereen. En het resultaat mag er zijn! Check onze prachtige koppies hier.

Onze samenwerking met MANNA begint!

MANNA was op zoek naar het beste marketingbureau uit Nijmegen, en daar kwamen wij opeens naar boven.

Mocht je niet uit Nijmegen komen: In de omgeving is MANNA een begrip. Je kent het van de fancy hotel kamers, het ultieme sea-food concept of het feit dat artiesten die in de Goffert komen optreden er allemaal een overnachting boeken (zoals Robbie Williams!).

Je kunt dus wel stellen dat de twee bevlogen oprichters, Sander en Aïda, 15 jaar geleden de juiste keuzes hebben gemaakt. “Wat we doen, doen we goed” vertelden ze ons. En daar hoort natuurlijk ook lekker lopende marketing bij. Niet geheel onlogisch dus dat ze kozen voor Aanpoters om een uitgebreide samenwerking mee aan te gaan: strategie, campagnes, website ontwikkeling, contentcreatie. You name it of wij bemoeien ons ermee.

MANNA is overigens niet de enige die bij ons startte in juni. Zo gaan we ook aan de bak voor Werken in Gelderland, Do Design en Vintage Wholecity.

Waar staan die lui ook alweer voor?

Uitbreiding van het team vraagt om een heldere koers! Het was tijd voor een kleine opfrisbeurt en dus gaven we een presentatie om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Want waar staat Aanpoters nou eigenlijk ook alweer voor? En is die strategie nog steeds duidelijk voor iedereen?

Dat we anders zijn dan een doorsnee marketingbureau was wel duidelijk. Maar hoe anders? Mocht je het zijn vergeten, bij deze nog even op een rijtje wat Aanpoters, Aanpoters maakt:

  1. Vrijzinnig. Wij zijn de kritische vriend die het beste met je voorheeft. Als we ergens zelf niet in geloven beginnen we er niet aan.
  2. Down to earth. We verstoppen ons niet achter vage marketingtermen en onduidelijke rapporten. We laten graag zien wat we doen en zijn eerlijk over het resultaat.
  3. Datagedreven. Na meer dan 200 organisaties te helpen weten we als geen ander hoe online marketing werkt. Geen koffiedik kijken maar resultaten ver boven de benchmark, onderbouwd met data.

 

Dat was ‘m weer! We kijken uit naar de zonnige maanden, festivals en toffe samenwerkingen die eraan komen.

Tot de volgende,

Ivo & Daan

Wil jij net als MANNA, Do Design en Vintage Wholecity lekker lopende marketing?

Aan het genieten? Lekker verder lezen.