Hierom dus aanpoters.

Hoe kleiner hoe fijner? Hoe groter hoe beter? Wat dacht je van precies daar tussenin? In de marketingwereld zijn de freelancers in opkomst en blijven de grote marketingbureaus hun gangetje gaan, wij als Aanpoters zitten precies tussen deze twee tegenpolen in. Maar wie is er vandaag de dag het beste aan toe? We hebben onze tegenstanders uitgenodigd in de ring en hebben ze naar ons weten keihard ingemaakt. 

Zin in sensatie? Scroll lekker door. 

online marketing bureau nijmegen

Ronde 1
Aanpoters vs. het grote bureau

Dat deze twee partijen een andere andere manier van werken hebben, wordt bij binnenkomst al duidelijk. Het grote bureau heeft vaak een klantenservice waar je in eerste instantie terecht komt, en het duurt meestal lang voordat je de juiste persoon te pakken hebt. Bij ons heb je daarentegen gelijk een persoon te pakken die weet hoe die jou verder gaat helpen. 1-0 voor ons, toch?

En dan. Bij de grote bureaus worden klussen vaak ingedeeld op basis van de grootte van jouw bedrijf. De kleine organisaties komen dan terecht bij de mensen met de minste ervaring en expertise. Aanpoters kijkt echt naar wie het beste bij de klus past en zorgen voor een wederzijdse match.

In tegenstelling tot de grote bureaus reageren we snel, lullen niet om de zaken heen, praten niet in vage termen en plannen zo snel mogelijk een gesprek in!

Wat ze wel veel makkelijker doen, is het aannemen van klanten. Ze willen namelijk zoveel mogelijk klussen en zoveel mogelijk omzet. Voor ons is het verhaal van de organisatie ook een belangrijke factor. We nemen alleen klussen aan waar we allemaal achter staan, zodat ons hele team met elke klant meeleeft en -denkt.

Over de kosten van het grote bureau valt natuurlijk ook wat te zeggen; het is gewoon hoger dan die van een sweetspot als Aanpoters. 

Ronde 2
Aanpoters vs. de freelancer

In de marketingwereld neemt het aantal freelancers behoorlijk toe, maar zijn ze eigenlijk wel voordelig voor jouw organisatie?

Het grootste nadeel van een freelancer is het feit dat hij meestal maar in een onderdeel gespecialiseerd is. Omdat ie maar een beperkt scala aan kennis en vaardigheden heeft, is het vaak niet meer dan een ondersteunende factor. Ons team bestaat uit verschillende specialisten, waardoor ons scala aan expertise en ervaring veel groter is. 1-0 voor ons!

Freelancers werken alleen, hierdoor ligt het gevaar van het denken in een tunnelvisie altijd op de loer. Bij ons is dat geen optie. We brainstormen iedere week, zodat we elke case vanuit verschillende perspectieven bekijken. 

De freelancer heeft gemiddeld veel langer nodig voor een project. Hij heeft meerdere projecten lopen, moet alle werkzaamheden zelf uitvoeren en heeft maar een beperkt aantal uur voor jouw organisatie in zijn drukke agenda. Wij geven opdrachten aan mensen die er volgens ons bij passen en kijken ook of diegene tijd heeft om écht in jouw case te duiken. 3-0…

full service marketingbureau

Zijn we een match?

‘’Dit zullen ze tegen iedereen wel zeggen” nou, mooi niet. Aanpoters is namelijk ontstaan omdat we vonden dat mooie verhalen van eerlijke organisaties gezien én gehoord moeten worden. Onze focus ligt dus op eerlijke en duurzame bedrijven. Omdat we organisaties helpen waar we helemaal achter staan, kunnen we ze stuk voor stuk verzekeren dat ons team elke klus met beide handen aanpakt.  Ons team is in staat om jouw bedrijf sterker dan ooit neer te zetten. Als je ready bent om te groeien weet je ons te vinden! 

Mooi gezegd, maar waar zijn de resultaten?