0639340700

Nieuwsbrief april & mei

De Rijksoverheid jat onze huisstijl, een gerecycled interieur en het festivalseizoen is geopend!

Nieuwsbrief april en mei

Hoe vierde jij de lente?

April en mei, de maanden waarin de temperatuur (hopelijk) stijgt, er schattige lammetjes geboren worden en menig toerist de Keukenhof bezoekt. Wij hadden in april andere dingen te doen waardoor je onze nieuwsbrief van die maand miste. Vandaar nu een dubbeldikke editie bomvol nieuws!

Festival Zusje van Debbie Aanpoters Marketing

We mogen weer: Het festivalseizoen is geopend

De eerste (zonovergoten) evenementen zijn achter de rug, en het smaakt naar meer ☀️. De afgelopen tijd hebben wij de toffe Nijmeegse organisaties Het Zusje van Debbie en de Nijmeegse Bierfeesten ondersteund bij het neerzetten van een knalfeest.  

Door online marketing in te zetten voor evenementen als deze zorgen we dat we precies de juiste doelgroep op het juiste moment bereiken. Om de ticketverkoop van Zusje van Debbie te pushen hebben wij bijvoorbeeld een campagne via Google en sociale media opgezet, waardoor het festival van 20 mei een dik succes was! Voor de Nijmeegse Bierfeesten zijn we ook hard ads aan het draaien om er een prachtig Pinksterweekend van te maken vol bier en plezier 🍻.

De meeste evenementen uit Nijmegen en omstreken weten ons ondertussen wel te vinden voor hulp, maar wij kunnen er nog wel een schepje bovenop doen en ook buiten ons stadje zeker kijken of we wat voor jouw evenement kunnen betekenen. 

I am Recycled, marketing, aanpoters, klant

Een uniek interieur met handgemaakte meubelen van I Am Recycled

Creatievelingen Nanda en Michiel maken toffe meubels op maat gemaakt van natuurlijke, of gerecyclede materialen. Dit past natuurlijk perfect in ons duurzame straatje. Wij willen ons als marketingbureau het liefst inzetten voor organisaties die impact maken.

Zelf gaan wij erg goed op de buitentafel ‘Accoya’. Accoya hout is super duurzaam en circulair te gebruiken als je iets anders wilt met je tafel. Het metalen frame is er in verschillende, felle kleuren. Perfecte buitentafel om bij aan te schuiven deze zomer als je het ons vraagt!

overheid jat onze huisstijl

Beter goed gejat dan… goed gejat.

Toen Ivo zat te scrollen op zijn telefoon trof hij toch wel iets erg opmerkelijks aan. Het lijkt erop dat de Rijksoverheid met hun nieuwe campagne “Je staat er niet alleen voor” de huisstijl van Aanpoters wel ziet zitten. Samen met Geldfit kozen zij voor precies dezelfde opvallende kleursamenstelling als die van ons! 

Voor een samenwerking zijn wij altijd wel te porren, dus Rijksoverheid, hit us up. Zit er een collab aan te komen of blijft het hierbij? 

Hoogtepunten bereiken

Flexibiliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Op afstand werken zorgt ervoor dat ieder teamlid zich breder kan ontplooien en weer volledig gefocust terug kan keren naar kantoor. Ook Daan maakt hier graag gebruik van door tussen het werken door de Spaanse bergtoppen te trotseren. 

We zijn benieuwd hoe jouw lente is verlopen. Op naar nog betere temperaturen, geslaagde feestjes en meer succesverhalen van onze opdrachtgevers. 

Tot de volgende,
 
Ivo & Daan 

Klaar om de juiste doelgroep aan te spreken?

Aan het genieten? Ga verder op ontdekkingstocht.