Dit was hem dan, 2022
Terwijl de meeste van ons uitbuiken van de kerstdagen en het er eens goed van nemen deze week hebben wij de moeite genomen om eens terug te blikken op het jaar. Het was voor ons een bijzonder leerzaam en succesvol jaar. We groeiden gezond en organisch lekker verder.
Tijd voor een kleine recap 2022!
Afgelopen jaar hebben we;
- meer dan 75 organisaties geholpen
- meer dan €750.000 advertentiebudget uitgegeven
- meer dan 100 miljoen advertenties vertoond (say what)
- meer dan 2,5 miljoen klikken ontvangen
- meer dan 75000 conversies behaald
- En nog veel meer natuurlijk;
Mooie strategiesessies gehad, merken ontworpen, websites gebouwd en een bizarre hoeveelheid aan (online) campagnes gerund. ✨✨✨
Het jaar van de friendzone
Normaliter zijn we natuurlijk niet echt fan van de friendzone, maar de friendzone van 2022 was zo slecht nog niet. We hebben samen mogen werken met de meest uiteenlopende organisaties, bedrijven, instanties en ambassadeurs! ✌✌
Zo werkten we onder andere voor het project NDW21 samen met grote instanties als: SSH&, Talis en de Gemeente Nijmegen.
Ook mochten we we met onze eerste full-service klus: Besties, samenwerken met bekende ambassadeurs, zoals Dieuwertje Blok, Shelly Sterk, Jim Bakum en Katja Schuurman.
In alle eerlijkheid; Het was niet alleen maar de friendzone dit jaar. De Nijmeegse eventbranche (waar we echt een mega crush op hebben) en Aanpoters zijn de scharrelfase voorbij. Meer daarover lees je verder in deze recap.
Team Aanpoters
Over het team van ons, zouden we een boek kunnen schrijven. Want ook dit jaar heeft team Aanpoters maar weer eens bewezen hoe veel verder we komen dan met ze 2tjes. 🥰🥰🥰
Met Joey, Willem & Emma die afgelopen september zijn begonnen, Tijn die officieel een jaar bij ons in dienst is en Nevels die in november z’n tweejarig jubileum aantikte is ons team een hechte club aan het worden.