0639340700

Nieuwsbrief juni

Thee met een sociaal doel en letterlijk een steentje bijdragen aan minder verspilling. Dit was juni!

Nieuwsbrief juni

Lekkere maand gehad?

Wij wel! Deze maand een wat kortere nieuwsbrief, omdat het mooi weer is, dus we willen je niet te lang naar je scherm laten kijken. We zijn begonnen met een aantal vette projecten, maar hebben tussendoor ook zeker van het lekkere weer genoten. Hopelijk heb jij er ook wat moois van gemaakt? We brengen je graag weer even op de hoogte van alles waar we nu mee bezig zijn. 

Duurzame thee met een sociaal verhaal

Als je in Nijmegen woont ben je er vast al eens langsgelopen: Het Theeza(a)kje in de Lange Hezelstraat. Maar wist je dat deze plek veel meer is dan een leuk theewinkeltje vol verse, biologische thee? Oprichter Hidde Blom biedt met zijn onderneming kansen aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Het theeza(a)kje biedt ontwikkelingstrajecten die werknemers een opstapje geven richting een betaalde baan of een opleiding. Super nice dus!

Wij gaan ervoor zorgen dat zij nog meer thee verkopen, daardoor lekker verder groeien en zo veel plek kunnen bieden aan werknemers. Dit doen we door het inzetten van social media campagnes en het bouwen van pakkende campagnepagina’s. 

Een steentje bijdragen aan minder verspilling

Dit doet onze nieuwe opdrachtgever Abelia Stenen letterlijk. Ze kopen namelijk stenen in die overblijven van bouwprojecten en steenfabrieken in Nederland. En verkopen deze voor een lage prijs door. Zo zorgen ze er dus voor dat minder stenen op de afvalstapel terecht komen. Met onze steengoede (pun intended) campagnes zorgen wij ervoor dat elke bouwer, groot of klein, bij Abelia terechtkomt. 

Dat was ‘m weer voor deze maand! Geniet van het weer, de lonkende vakantie, neem een koud drankje en tot de volgende, 

Daan & Ivo

Hecht jij ook waarde aan duurzame marketing?

Aan het genieten? Ga verder op ontdekkingstocht.