Wat doe je als je pech krijgt met de boot? Dan bel je Botenwacht. De wegenwacht van het water. Alle watersporters moeten dit weten. Dat was de opdracht.
We tonen daarom advertenties op websites waar mensen boten kopen, websites voor bootverzekeringen en websites waar watersporters checken of het lekker vaarweer is.
Ook richten we ons via Facebook & Insta op mensen die op Botenwacht leden lijken, en vrienden van hen. Met een speciale aanbieding.
Dankzij de slimme Google campagnes weten botenliefhebbers Botenwacht te vinden. Dankzij de social media marketing overtuigen mensen elkaar nu zelfs om lid te worden.
“Kan het wat minder?” vroeg Botenwacht laatst aan ons. Ze wilden minder marketing en minder aanvragen. Om de medewerkers wat rust te gunnen. Dat is het effect van een Aanpoters campagne.
Halverwege onze samenwerking werd gevraagd of we niet ook de website konden aanpakken. De oude website was gebouwd in zwaar verouderd cms systeem.
We gingen aan de slag met een nieuwe website. Aangezien de doelgroep een wat hogere leeftijd heeft zorgden we voor veel overzicht en simpele navigatie. Daarnaast had Botenwacht de wens om een omgeving te creëeren waarbij leden zelf gemakkelijk hun bootgegevens konden wijzigen. Een pittige uitdaging voor een organisatie met ruim 3000 leden.
Eigenaresse, Miriam Swaans
5 miljoen
vertoningen
Onze advertenties werden meer dan 5 miljoen keer bekeken door de doelgroep.
↑3x
leden
Het aantal leden wisten we te verdrievoudigen met onze campagnes.
€11,39
KPC
De kosten per nieuw lid wisten we te verlagen naar 11,39 euro.
€0,50
CPC
De kosten per klik wisten we te verlagen naar 50 cent.
Liever eerst meer van ons werk ontdekken?