Het Rode Kruis
Hoe we alle online marketing kanalen voor dit goede doel verbeterden.
In het kort
Het Rode Kruis is vooral bekend als hulpverlener in het buitenland. Maar ook op lokaal niveau zijn ze erg actief. Zo ook in Utrecht. Het Rode Kruis vroeg ons hun online positie te versterken en cursussen te vullen.
Doelen
- Bekendheid van activiteiten en het Rode Kruis vergroten
- Verschillende doelgroepen bereiken
- Meer aanmeldingen voor cursussen
Diensten
- Strategie
- Website optimalisatie
- Aanmeldproces creëren
- Instagram & Facebook campagne
- Google campagne
- Email marketing
De resultaten
1
%
toename websitegebruikers
0
%
toename interactie
per bericht
per bericht
1
%
toename
emailverkeer
emailverkeer

Bezoekers kunnen zich nu online inschrijven voor activiteiten en cursussen. De website is beter vindbaar op Google en veel gebruiksvriendelijker.
Na de website verbetering activeerden we marketingcampagnes. Door lastig te bereiken doelgroepen aan te spreken via Instagram, Facebook, Email & Google melden de juiste mensen zich nu aan voor de activiteiten.
De aanmeldingen stromen nogsteeds binnen. Het Rode Kruis is blij, dus wij ook.

Lees verder
Met heel veel plezier samengewerkt! deskundig, supersnel en flexibel.
Geïnteresseerd in onze diensten?
Stel direct je vraag via de chat
Nieuwere cases bekijken? Dat doe je hier:
Hoe we outdoor liefhebbers bereiken met een website en online campagnes
Hoe we de bezoekers van Valkhof Festival naar een nieuwe locatie krijgen
Hoe we duizenden bezoekers naar een kunstevent brachten met verfrissende campagnes
Hoe we talentontwikkeling stimuleren bij jongeren door slim webdesign
Hoe we lokale energie voor de gemeente Beuningen aantrekkelijk maken met branding
Financiën interessant maken door positionering
Previous
Next