Stichting Hubert

Hoe we met €500,- budget €25.000,-
ophaalden via crowdfunding.

In het kort

Stichting Hubert wilde het grootste kunstwerk van Herman brood restaureren: de Broodbus. Hiervoor hadden ze €25.000,- nodig. Met een nieuwe website en een slimme crowdfunding campagne op social media is het ons gelukt om dit volledige bedrag binnen te halen. 

Doelen

Diensten

De resultaten

Dit haalden we op met €530,24
0
vertoningen van
advertenties
1
mensen bezochten
de website

De website

Advertentievoorbeeld

facebook advertentie

Tot slot

Door te denken in mogelijkheden in plaats van beperkingen lukte het ons om een succesvolle crowdfundingcampagne te realiseren. 

We hadden een unieke samenwerking met crowdfundingplatform Voordekunst en benaderden veel lokale online & offline pers. 

Dit in combinatie met een website en uitgedachte social media campagne leidde tot de grote hoeveelheid donaties. 

Geïnteresseerd in onze diensten?
Stel je vraag via de chat

Nieuwere cases bekijken? Dat doe je hier: