Stichting Hubert
Hoe we met €500,- budget €25.000,-
ophaalden via crowdfunding.
In het kort
Stichting Hubert wilde het grootste kunstwerk van Herman brood restaureren: de Broodbus. Hiervoor hadden ze €25.000,- nodig. Met een nieuwe website en een slimme crowdfunding campagne op social media is het ons gelukt om dit bedrag binnen te halen.
Doelen
- Via crowdfunding €25.000 ophalen
- Meer bekendheid genereren voor Stichting Hubert
Diensten
- Strategie
- Website concept en ontwikkeling
- Social media campagnes
De resultaten
advertenties
de website
De website
Advertentievoorbeeld

Tot slot
Door te denken in mogelijkheden in plaats van beperkingen lukte het ons om een succesvolle crowdfundingcampagne te realiseren. We hadden een unieke samenwerking met crowdfundingplatform Voordekunst en benaderden veel lokale online & offline pers. Dit in combinatie met een website en uitgedachte social media campagne leidde tot de grote hoeveelheid donaties.
Inmiddels hebben we naast Hubert al veel andere organisaties succesvol geholpen met geld ophalen. Bijvoorbeeld Strandbar Stek en Brouwtoren. Ook zijn we momenteel 2 miljoen euro aan het ophalen voor Energie voor Vier.
Geïnteresseerd in onze diensten?
Stel je vraag via de chat
Nieuwere cases bekijken? Dat doe je hier: