Scholten hulpmiddelen
Meer dan 1000 sales per maand door slimmere marketingcampagnes.
- Strategie
- Shopping campagnes
- Social campagnes

Doel
De producten van Scholten Hulpmiddelen bekend krijgen onder de doelgroep.
Scholten Hulpmiddelen helpt sinds 2017 ouderen langer zelfstandig te leven. Met producten zoals rolstoelen en toiletstoelen maar ook speciaal bestek en bedpapegaaien.
Die mensen moeten alleen wel even weten dat die hulpmiddelen bestaan. En dat ze die het beste bij Scholten Hulpmiddelen kunnen kopen. Daarvoor werden wij ingeschakeld.
Ze hadden al wat Google campagnes lopen en dachten vooral Facebook marketing nodig te hebben. Wij hebben de lopende campagnes geanalyseerd en op basis daarvan een andere marketingmix aangeraden. Dat heeft effect: het aantal bestellingen stijgt maandelijks met meer dan 100. De omzet verdubbelt elk jaar.
Strategie
Webshop marketing, ook in het Microsoft Bing zoeknetwerk
Veel marketingbureau’s zetten voor webwinkels alleen advertenties op in Google en Facebook. Bij Aanpoters zijn we gespecialiseerd in het adverteren op meerdere plekken. Ook in meerdere zoekmachine’s. Zodat de producten echt overal gevonden worden. Zo adverteren we ook in de zoekmachine van Microsoft: Bing.

De advertenties van Scholten Hulpmiddelen vallen extra op in de zoekmachine.

Voor elk product maken we een relevante advertentie. Dit ziet men bijvoorbeeld bij het zoeken naar een toiletstoel.
Door het benutten van de potentie werden vanaf de eerste maand alle verkooprecords van de afgelopen jaren verbroken.
Doordat we continu blijven testen en uitbreiden naar andere kanalen komen er voor elke maand dat Aanpoters de marketing doet meer dan 100 extra bestellingen bij. Na een samenwerking van een aantal jaar gaat het nogsteeds goed: de omzet verdubbelt elk jaar.
“Positief: Professionaliteit, Waarde. Erg fijn om mee samen te werken. Makkelijk contact en goede resultaten.“
Directeur, Ron Scholten
Resultaten
Dit bereiken we voor Scholten hulpmiddelen
+ 200%
omzet p/jaar
Met onze campagnes realiseren we de afgelopen jaren elk jaar omzetverdubbeling.
+27%
conversieratio
Het conversiepercentage wisten we binnen 3 maanden al flink te verhogen.
+850.000
views
We wisten doelgroepen te bereiken met interesse in events, festivals & kunst.
+4000
responses
Ruim 4000 mensen reageerden op het event op Facebook.
Wil jij ook meer winst uit je webshop? Laat het ons weten
Eerst meer cases bekijken? Dat doe je hier: