Wij hebben het licht gezien, jij ook?
De klok draaide terug en wij draaien steeds verder door ;). Maar dat is een probleem voor later. Deze maand zat vol met gezelligheid, mooie opdrachtgevers, marketing voor cultuur en te veel taart. Zijn jullie klaar voor onze oktober highlights, kijkbuiskinders?
Schemerlicht met het team.
Afgelopen week trokken we met het hele team richting het Schemerlicht Festival. Een audiovisueel kunstfestival in Nijmegen waarvoor we al jaren promotie doen. Dit jaar was het festival drukker dan ooit, met een recordaantal van 11,5 duizend verkochte tickets. Op sommige dagen verkochten we wel 1.000 tickets per dag. Rits was in charge van het programmaboek en we schoten alvast wat content voor volgend jaar, wat leuke plaatjes opleverde. Met dank aan Schemerlicht en in het bijzonder Aletta.
Een nieuwe parel: Nadia.
Maak kennis met onze nieuwe aanwinst: Nadia! Naast haar passie voor lekker eten (Food & Business achtergrond) rent ze ook nog even halve marathons voor de fun. Als eerste vrouwelijke campagnespecialist in het team is ze een verademing voor Kim, die nu eindelijk niet alleen over voetbal en auto’s hoeft te ouwehoeren ;).
Feestmaand: papa en de kids zijn weer een jaartje ouder.
Ivo, Milan, Kas én Nadia mochten kaarsjes uitblazen, en dat betekende veel taart. Heel veel taart. Tip van Flip: Spotify heeft een verjaardagsnummer met elke naam die je je kunt voorstellen. Natuurlijk hebben we dat nummer helemaal stukgedraaid afgelopen maand en Daan is ondertussen helemaal knetter geworden van deze banger.
Marketing voor Cultuur.
Houd je hoed vast, want we hebben een toffe nieuwe opdrachtgever aan boord: Stadsschouwburg Nijmegen en Concertgebouw de Vereeniging (ook wel SEDV voor de mensen met een slechte conditie). Milan en Joey mochten zelfs via de artiesteningang naar binnen tijdens de strategiesessie. We zijn super hyped om samen met hen mooie marketing voor cultuur neer te zetten!
Meet-up @Selected by Joe.
De tweede editie van Selected by Joe was begin oktober, georganiseerd door onze eigen Daan. Het hele team trok (semi-gedwongen) langs Franco James voor vette vintage items. Was het liefde op het 300ste gezicht voor Joey en Milan? Geruchten gaan dat er matching blousjes zijn gekocht.
Steken al onze knappe koppen nog dezelfde kant op?
We hebben flink gebrainstormd over onze visie voor de komende vijf jaar. Waar willen we heen, waar zijn we nu, en vooral, hoe komen we daar? Conclusie: we willen werken voor mooie organisaties en samen de wereld steeds een beetje beter maken. Daarbij lopen we voorop in de markt qua innovatie, transparantie en vooral: resultaat. P.S. als je goed kijkt, zie je een kleine preview van iets wat nog staatsgeheim is.
Cocktails klappen bij the Blue Bar.
Een La Luna Rosse, een Primavera in Toscana of liever een Taizu? Bij de Blue Bar in Nijmegen is elke cocktail een showstopper. Dankzij de vette shots van niemand minder dan onze eigen Henny stromen de reserveringen binnen — ze zitten al ramvol tot december. Samen met onze advertenties blijkt dit een gouden combinatie te zijn. Wij hebben er in ieder geval wel weer zin in. Een mooi voorbeeld dat laat zien hoe belangrijk goede content is. Daarom maken we die graag voor je.
Dat was ‘m weer. Fijne herfst vrienden en tot de volgende.
Ivo & Daan